کد خبر 266682
۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۷

حیات گزارش می دهد؛

ششمین جلسه بررسی صلاحیت‌ها/ موافقان و مخالفان چه گفتند؟

ششمین جلسه بررسی صلاحیت‌ها/ موافقان و مخالفان چه گفتند؟

ششمین جلسه بررسی صلاحیت وزیران پیشنهادی دولت چهاردهم با حضور نمایندگان مردم و اعضای پیشنهادی کابینه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی حیات، ششمین جلسه بررسی صلاحیت وزیران پیشنهادی دولت چهاردهم در مجلس شورای اسلامی در جلسه نوبت عصر دوشنبه آغاز شد.

در پنج جلسه پیشین نمایندگان ملت، صلاحیت علیرضا کاظمی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش، ستار هاشمی وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات، حجت‌الاسلام خطیب وزیر پیشنهادی اطلاعات، عبدالناصر همتی وزیر پیشنهادی امور اقتصادی و دارایی، سید عباس عراقچی وزیر پیشنهادی امور خارجه، محمدرضا ظفرقندی وزیر پیشنهادی بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و احمد میدری وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی، محمدرضا نوری قزلجه وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی و امیرحسین رحیمی وزیر پیشنهادی دادگستری بررسی شده است.

همچنین در جلسه نوبت صبح امروز، نظر کمیسیون‌های امنیت ملی و صنایع مجلس در خصوص وزیر پیشنهادی دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح اعلام شد.

در ششمین جلسه بررسی صلاحیت وزیران پیشنهادی دولت چهاردهم، برنامه‌های وزیر پیشنهادی دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی بررسی شد. همچنین موافقان و مخالفان وزیر پیشنهادی صمت به بیان سخنان خود پرداختند و نوبت سخنرانی وزیر پیشنهادی صمت به جلسه آینده موکول شد.

ششمین جلسه بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم پایان یافت

با اعلام محمدباقر قالیباف، جلسه علنی عصر امروز مجلس شورای اسلامی پایان یافت.

تاکنون صلاحیت علیرضا کاظمی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش، ستار هاشمی وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات، حجت‌الاسلام خطیب وزیر پیشنهادی اطلاعات، عبدالناصر همتی وزیر پیشنهادی امور اقتصادی و دارایی، سید عباس عراقچی وزیر پیشنهادی امور خارجه، محمدرضا ظفرقندی وزیر پیشنهادی بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و احمد میدری وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی، غلامرضا نوری قزلجه وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی، امین حسین رحیمی، وزیر پیشنهادی دادگستری، امیر عزیز نصیرزاده، وزیر پیشنهادی دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، فرزانه صادق وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی بررسی شده است.

همچنین بخشی از برنامه‌ها و صلاحیت سید محمد اتابک، وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت بررسی شد و ادامه بررسی آن به جلسه علنی فردا موکول شد.

صادق مالواجرد: لزوم تغییر ساختار در وزارت راه و شهرسازی با ایجاد ساختاری اقتصادی

فرزانه صادق مالواجرد وزیر پیشنهادی راه شهرسازی در آن دوره عصر دوشنبه در دفاع از برنامه‌های خود در صحن علنی مجلس گفت: خداوند بزرگ را شاکرم که به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران و در پرتو رهبری حکیمانه مقام معظم رهبر ی  و توجه دولت محترم و همراهی تک تک نمایندگان مردم در خانه ملت امروز زمینه فعالیت مبتنی بر شایستگی و مسئولیت پذیری فراهم آمده است.

وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی بیان کرد: دکتر پزشکیان با پایبندی بر شعار اصلی انتخاباتی خود بر اساس نظر مشورتی کارگروه‌های خود به اینجانب اعتماد نمود و از این جنبه از رئیس جمهور سپاسگزارم.

وی افزود: ز همه همکارانم که این روزها در مسیرهای هوایی زمینی و دریایی در خدمت زائران اربعین هستند نهایت سپاسگزاری را دارم.

صادق با بیان اینکه اگر میانگین و برآیند وضعیت حمل و نقل در کشور و شرایط استقرار جمعیت و فعالیت در فضای سرزمینی ایران و تحریم‌های ظالمانه را منصفانه مرور کنیم نمی‌توانیم منکر زحمات ساختارهای درگیر در موضوع مسکن و شهرسازی باشیم گفت: هر کسی سکان مسئولیت را به دست می‌گیرد وظیفه حل این مسئولیت‌ها را به بهترین و قانونمندترین شکل ممکن بر عهده دارد.

وی افزود: وزارت راه و شهرسازی با بیش از ۱۵ درصد تولید ناخالص ملی از مهمترین پیشران‌های اقتصادی کشور است و به هم پیوستگی زیادی با دیگر بخش‌ها دارد و بسیاری از کشورها رشد و توسعه خود را مرهون پیشرفت در حوزه حمل و نقل می‌دانند.

وی افزود: راهبری و سیاست گذاری یکپارچه حوزه حمل و نقل ضرورت ایجاد هماهنگی با دیگر دستگاه‌ها را ایجاب می‌کند و اینجا نقش وزارت راه و شهرسازی برجسته می‌شود.

وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی با اشاره به ساماندهی اجاره بها و بافت‌های فرسوده اظهار داشت: همه این مسائل اهمیت وزارت راه و شهرسازی را بیش از پیش نشان می‌دهد. بر این باورم که ایجاد معاونت یا تغییر ساختار در وزارت راه و شهرسازی با ایجاد ساختار اقتصادی قطعاً لازم است و این ساختار اقتصادی پشتیبان تمام پروژه‌های حمل و نقل و مسکن خواهد بود. از مولد سازی دارایی‌های وزارت راه شهرسازی گرفته تا تعامل با بخش خصوصی و سرمایه‌گذاری خارجی در این زمینه مؤثر است.

صادق با بیان اینکه توسعه زیرساخت‌های شبکه‌های حمل و نقلی و راه‌های شهری و روستایی و اتصال کریدورها به بنادر کشورهای همسایه از محورهای برنامه اینجانب است گفت: تکمیل کوریدور شمال جنوب و شرق و غرب و اتصال بندر بوشهر و برقی کردن قطارها و قطار سریع السیر و دالان‌های راهبردی ریلی و دریایی از جمله اقدامات مهم است.

افزایش ظرفیت فرودگاه‌های اقتصادی و استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در این زمینه و کاهش محدودیت‌های پروازی از جمله راهکارهایی هست که می‌توان در راستای اقتصادی نمودن پروازهای داخلی به کار گرفت گفت: تکمیل شبکه‌های آزادراهی و بزرگراهی در راستای توسعه اقتصادی و پاسخگویی به حمل و نقل فعلی کشور یکی از اولویت‌های اینجانب و همکارانم خواهد بود.

وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه توجه به راه‌های منتهی به مرزهای کشور و محورهای ساحلی جهت سهولت تبادل بار و مسافر با کشورهای همسایه از برنامه‌های من است گفت: اولویت مهم دیگر در حوزه زیرساخت‌ها توجه به توسعه و تکمیل شبکه راه‌های روستایی هست. این راه‌ها علاوه بر اهمیت اقتصادی دارای اهمیت اجتماعی و عدالت محوری هست.

صادق با تاکید بر اینکه لازم است شرایط بهره‌برداری از راه‌های مناسب برای روستاها و مناطق کم برخوردار فراهم شود تصریح کرد: این مهم جز با همراهی نمایندگان مجلس میسر نخواهد بود.

وی افزود: استفاده از همه ظرفیت‌های تولید منابع غیر بودجه‌ای نظیر برون سپاری حداکثری از طریق طرح‌های تجاری پایدار و جذب سرمایه‌های غیردولتی و استفاده از ظرفیت مولدسازی دارایی‌ها و تسهیلات مالی کم بهره از جمله راه‌های وزارتخانه راه و شهرسازی خواهد بود.

وزیر پیشنهادی را شهرسازی با تاکید بر اینکه حتی وجود یک نفر فوتی تصادفات جاده‌ای باید برای ما غیر قابل قبول باشد اظهار کرد: در کاهش این تلفات همت خود را به کار خواهم بست و در این مسیر استفاده از ظرفیت پلیس راهور و سایر ظرفیت‌ها و بخش‌هایی چون مجلس شورای اسلامی راهگشا خواهد بود.

وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی با اشاره به اینکه خرید انواع ناوگان در حوزه‌های هوایی زمینی و ریلی باید در اولویت باشد اظهار داشت: از آثار سیاست گذاری و مدیریت یکپارچه حمل و نقل موضوع ارتقای وضعیت ترانزیت است و از شاخص‌های اصلی توسعه اقتصادی سیاسی امنیتی و ارتقای دیپلماسی منطقه‌ای و بین‌المللی توسعه زیرساخت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری با استفاده از ظرفیت بی‌نظیر ژئوپلیتیکی کشور خواهد بود. موضوع ترانزیت در اولویت اول با کشورهای همسایه و در اولویت دوم با کشورهای خاور دور خواهد بود که در این راستا تشکیل ستاد ملی ترانزیت به ریاست رئیس جمهور و دبیره وزارت راه و شهرسازی بسیار اثربخش خواهد بود.

صادق با تاکید بر اینکه اقتصاد دریا محور با رشد ۱۶ درصد را موضوع محوری دیگر دانسته و گفت: این از موضوعات ابلاغی رهبر معظم انقلاب است و ارتقای سطح دسترسی به پس کرانه‌های حمل و نقلی و توجه به اقتصاد گردشگری بسیار اثربخش خواهد بود.

وی افزود: بر اساس اصل ۱۲ و ۴۳ و ۳۱ قانون اساسی قانون ساماندهی حمایت از تولید و عرضه مسکن و قانون جهش تولید مسکن تکالیف مهمی بر عهده دولت و وزارت شهرسازی قرار داده و اینجانب خود را مکلف به عمل به تعهدات قانونی دانسته و با کمک بخش‌های
مختلف تلاش خود را برای تأمین مسکنی در شأن مردم به کار خواهم بست.

وی با تاکید بر اینکه تأمین زمین مناسب برای تأمین مسکن جوانان٬ ایثارگران٬ کارگران و بخش‌های مختلف با استفاده از الحاق اراضی و اراضی مازاد دستگاه‌های دولتی و ایجاد شهرهای جدید از اولویت‌های من خواهد بود٬ گفت: در خصوص آمار و ارقام الحاق اراضی در بازه مسئولیت اینجانب بیش از ۳۰ هزار هکتار الحاق به محدوده وفق قانون جهش تولید در جای جای این سرزمین صورت گرفته است.

وی افزود: وجب به وجب کمیته‌های الحاق شده در کمیته‌های فنی و تخصصی مورد بررسی کارشناسی قرار گرفته تا مشکلات بعدی را از لحاظ زیرساختی نداشته باشند.

مطورزاده در دفاع از اتابک صحبت کرد

نماینده مردم خرمشهر در دفاع از وزیر پیشنهادی صمت پشت تریبون مجلس رفت.

ایزدخواه در مخالفت با اتابک سخنرانی کرد

روح الله ایزدخواه در مخالفت با وزیر پیشنهادی صمت سخنرانی کرد.

آزادی‌خواه در مخالفت با وزیر پیشنهادی صمت پشت تریبون رفت

احد آزادی‌خواه، نماینده مردم ملایر در مخالفت با وزیر پیشنهادی صمت سخنان خود را بیان نمود.

لزوم تغییر ساختار در وزارت راه و شهرسازی با ایجاد ساختاری اقتصادی

فرزانه صادق مالواجرد، وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی با اشاره به ساماندهی اجاره بها و بافت‌های فرسوده اظهار داشت: همه این مسائل اهمیت وزارت راه و شهرسازی را بیش از پیش نشان می‌دهد. بر این باورم که ایجاد معاونت یا تغییر ساختار در وزارت راه و شهرسازی با ایجاد ساختار اقتصادی قطعاً لازم است و این ساختار اقتصادی پشتیبان تمام پروژه‌های حمل و نقل و مسکن خواهد بود. از مولد سازی دارایی‌های وزارت راه شهرسازی گرفته تا تعامل با بخش خصوصی و سرمایه‌گذاری خارجی در این زمینه مؤثر است.

محمدزاده: وزیر پیشنهادی واردترین فرد برای تصدی وزارت راه و شهرسازی است

محمدزاده در موافقت با وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی اظهار کرد: سکانداری حل این مسائل فقط از ناحیه ساختار وزارت راه و شهرسازی امکان‌پذیر است. خانم صادق با ۲۵ سال تجربه در وزارت راه و شهرسازی اشراف کامل و وقوف کامل به موضوع دارد و به حق واردترین فرد برای تصدی وزارت راه و شهرسازی است.

رنجبر: درایت رئیس جمهور برای معرفی یک زن کارآمد، ستودنی است

فضل الله رنجبر در حمایت از وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی به بیان نکات خود پرداخت.

نماینده کرمانشاه در بخشی از سخنانش تصریح کرد: قریب نیمی از جمعیت این کشور زنان محترم هستند. درایت رئیس جمهور برای معرفی یک زن کارآمد برای وزارت راه و شهرسازی ستودنی است. آنهایی که در آن سوی مرزها همواره شیطنت می‌کند یکی از اتهاماتی که به ما می‌زنند این است که جمهوری اسلامی همواره به زنان در سطوح مدیریتی توجه ندارد.

مقصودی: کمیسیون اقتصادی مجلس صلاحیت وزیر  پیشنهادی صمت را تایید کرد

فاطمه مقصودی، سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی عصر امروز (دوشنبه ۲۹ مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی گزارش کمیسیون متبوع خود درباره برنامه‌ها و صلاحیت سید محمد اتابک، وزیر پیشنهادی صنعت معدن و تجارت را قرائت کرد.

وی بیان کرد: اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی پس از بررسی صلاحیت، کارنامه و برنامه‌های وزیر پیشنهادی صمت، صلاحیت وی را برای تصدی این وزارتخانه تأیید کردند.

محمد بیگی: خانم صادق بر وزارت راه و شهرسازی اشراف دارد / از نظر اسلام هیچ محدودیتی برای مدیریت زنان وجود ندارد

 نماینده مردم قزوین، آبیک والبرز در موافقت با صلاحیت و برنامه‌های فرزانه صادق، وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی بیان کرد: مدیریت نه زنانه است و نه مردانه.از نظر اسلام هیچ محدودیتی برای مدیریت زنان وجود ندارد.

وی گفت: خانم صادق با 8 وزیر کار کرده است و با معاونت‌های وزارت راه و شهرسازی ارتباط کاری داشته است .خانم صادق بر وزارت راه و شهرسازی اشراف دارد

 یوسفی: 6.5 میلیون مستاجر منتظر تصمیم ما درباره وزارت راه و شهرسازی هستند

 نماینده مردم اهواز در مخالفت با صلاحیت و برنامه‌های فرزانه صادق، وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی :ما امروز درباره وزارتخانه‌ای تصمیم می‌گیریم که ۳۰ درصد از جی دی پی کشور در اختیار آن است.خانمی به من مراجعه کرد و گفت «یک ماه آینده باید 200 میلیون تومان روی پول پیش بگذارم و 5 میلیون تومان روی کرایه خانه، ندارم چه کار بکنم؟»

چه کسی گفته زنان نمی‌توانند وزیر بشوند؟ حرف ما این نیست، حرف ما جنسیت نیست

یوسفی در مخالفت با صلاحیت و برنامه‌های فرزانه صادق، وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی بیان کرد: نیمی از جمعیت این کشور که همه نخبه‌ هستند بانوان و مادران این کشور هستند که در المپیک افتخار آفریدند؛ کسانی که مخالف هستند دختران و زنان ایرانی وزیر بشوند ما با او مخالفیم.

وی گفت: زنان می‌توانند وزارتخانه اداره کنند چه کسی گفته نمی‌توانند؟ بانوان ما نخبه هستند می توانند کار کنند. این اجحاف در حق نیمی از جمعیت جمهوری اسلامی و فرزندان شهداست که بگوییم شما نمی‌توانید وزیر بشوید؛ حرف ما این نیست حرف ما جنسیت نیست.

 نقدعلی: راهی جز توسعه و گسترش شهرها و اعطای زمین برای مسکن ارزان قیمت وجود ندارد

 نماینده مردم خمینی شهر در مخالفت با صلاحیت و برنامه‌های فرزانه صادق، وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی بیان کرد: زمانی که تراکم نفر در هکتار در اصفهان 100 نفر و در میبد یزد 150 نفر تعریف شده است و این سیاست انقباضی و تراکم است.نسبت به سیاست‌های خانم صادق دغدغه مند هستیم.

 رئیسی،: افزایش قیمت مسکن نسبت به تورم بیشتر بوده است

 نماینده مردم قم در مخالفت با صلاحیت و برنامه‌های فرزانه صادق، وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی بیان کرد: قیمت مسکن در شهر تهران در زمان ریاست خانم صادق در شورای عالی شهرسازی به رتبه یک در پایتخت‌های جهان رسید.

وی ادامه اد: متاسفانه هجمه سنگینی اتفاق افتاده است که چرا با وزیر شدن بانوان مخالف هستید.

ابراهیم پور: خانم صادق نه طرفدار توسعه افقی و نه طرفدار توسع عمودی است

 نماینده مردم ایذه و باغ ملک در موافقت با صلاحیت و برنامه‌های فرزانه صادق، وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی بیان کرد: کسی که قرار است سکان این وزارتخانه را به دست بگیرد که باید تا پایان برنامه تعداد واحدهای مسکونی را به 5 میلیون برساند و بافت فرسوده را 20 درصد کاهش دهد

وی گفت:خانم صادق می‌داند توسعه باید همراه با طبیعت صورت بگیرد .توسعه شهری تنها در ساخت و سازها خلاصه نمی‌شود

وزیر پیشنهادی دفاع: بی‌شک کار ویژه اصلی وزارت دفاع حداکثرسازی تولید قدرت است

امیر نصیرزاده وزیر پیشنهادی دفاع بیان کرد: پس از عملیات غرورانگیز وعده صادق تلاش برای تقویت بازدارندگی تضعیف شده رژیم صهیونیستی توسط آمریکا آغاز شده است. رژیم صهیونیستی بعد از عملیات طوفان الاقصی بیش از گذشته ماهیت نامشروع، تنش زا، غیرانسانی  را به کمک آمریکا به نمایش گذاشته و با ارتکاب انواع جنایت جنگی علیه ملت مظلوم فلسطین در غزه و ترورهای ناجوانمردانه از خطوط قرمز مخاصمه مستقیم عبور کرده است.

وی گفت: کسب قابلیت‌های راهبردی روز آمدسازی تجهیزات و زیرساخت‌ها و افزایش آمادگی نیروهای مسلح و جبهه مقاومت نیازمند ابتکار عمل نوآوری و تحولات متعددی در حوزه پشتوانه دفاعی است. در این راستا شناخت محیط راهبردی و تحلیل وضعیت وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در قالب محیط داخلی و بیرونی از الزامات تنظیم برنامه ۴ ساله این وزارتخانه با رویکرد تحول‌آفرینی و پیشرفت همه جانبه در حوزه‌های دفاعی نظامی و امنیتی است.

نصیرزاده تاکیدکرد: بی‌شک کار ویژه اصلی وزارت دفاع به عنوان نماد قدرت و اقتدار و صیانت از حاکمیت ملی حداکثرسازی تولید قدرت است این کار ویژه اصلی وزارت دفاع است.

هدف نهایی ما رسیدن به بازدارندگی فعال است

امیر نصیرزاده در صحن علنی مجلس تصرح کرد: اگر ما این بازدارندگی فعال را نداشتیم و به این نقطه نرسیده بودیم قطعاً دشمن به کشور ما حمله کرده بود.

وی ادامه داد: بازدارندگی و قدرت است که مانع جسارت دشمن شده است این وزارت کار بنا دارد طی ۴ سال آینده کلیه فعالیت‌های خود را در اولویت اول با تکیه بر توانمندی‌های داخلی یعنی جوانان و نخبگان دانشگاهی، شرکت‌های دانش بنیان و شرکت ‌های خصوصی انجام دهد؛ اولویت اول ما بهره‌گیری از این هاست.

وزیر پیشنهادی دفاع عنوان کرد: جبهه مقاومت جدای از ما نیست، وقتی می‌گوییم پشتیبانی نیروهای مسلح یعنی جبهه مقاومت هم درون آن هست.

امیر نصیرزاده گفت :جهت تامین نیازمندی‌های نیروهای مسلح و تحقق سیاست‌های رئیس جمهور محترم ضمن انجام هماهنگی های لازم با ستاد کل و سازمان‌های تابعه در نیروهای مسلح از کلیه ظرفیت‌های بالفعل و بالقوه دانشگاهی و علمی کشور بهره خواهیم بود.از تجربیاتی که در جنگ‌های اخیر به ویژه عملیات وعده صادق به دست آوردیم بهره خواهیم برد.

نجفی: نقش‌آفرینی ایران درمنطقه بعد از عملیات وعده صادق افزایش یافته است

ابراهیم نجفی در حمایت از امیرنصیرزاده گفت: نقش آفرینی جمهوری اسلامی ایران در جغرافیای منطقه بعد از عملیات وعده صادق افزایش یافته و متعاقباً دولت آمریکا و کشورهای همسو با آن سیاست‌های مهار منطقه‌ای ایران و انواع تحریم‌ها و محدودیت‌های شورای امنیت سازمان ملل و تحریم‌های یکجانبه را در دستور کار خواهند داشت.

میرمحمدی: امیر نصیرزاده برنامه خود برای تحقق تقویت بنیه دفاعی را ارائه دهد

میرمحمدی در مخالفت با برنامه‌های امیر نصیرزاده گفت: مهمترین حکم قانونی برای تقویت بنیه دفاعی کشور، اختصاص حداقل ۵ درصد از منابع بودجه عمومی کشور به این بخش است. این حکم بسیار مهم است و قطعاً به وزارت دفاع کمک می‌کند تا کارهای خود را به خوبی انجام دهد و سوال بنده از امیر نصیرزاده آن است که چگونه می‌خواهد این موضوع را عملیاتی کند و مجلس و دولت را برای تحقق این موضوع پای کار بیاورد.

زارع: امیر نصیرزاده دارای تفکر راهبردی است

رحیم زارع در حمایت از وزیر پیشنهادی دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح عنوان کرد: ایشان فرزند راستین انقلاب و شخصیتی ولایت مدار هستند و بزرگترین افتخار ایشان سربازی فرمانده معظم کل قوا است. امیر نصیرزاده دارای تفکر راهبردی هستند و در سطوح علمی با نظریه‌پردازی فضای ژئوپلیتیک قدرت هوایی برای جامعه علمی کشور، تفکر علمی خودشان را اثبات کردند.

بابایی کارنامی: باید به وضعیت معیشتی کارکنان نیروهای مسلح توجه شود

علی بابایی کارنامی به‌عنوان دومین مخالف امیر نصیرزاده گفت: تقاضای ما از وزیر پیشنهادی دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح این است که به کارکنان نیروهای مسلح بیش از پیش توجه شود. همچنین بانک‌ها باید اعطای تسهیلات به کارکنان مسلح را مورد توجه قرار دهند و باید به وضعیت مسکن آنان نیز توجه جدی شود.

سلیمانی: خون فرماندهان جبهه مقاومت این جبهه را مستحکم‌تر کرده است

یاسر سلیمانی، نماینده مردم بافت در مجلس شورای اسلامی به‌عنوان اولین مخالف با وزیر پیشنهادی دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، عنوان کرد: صهیونیست‌ها اسلام را نشناختند و نمی‌دانند این خون‌هاست که اسلام و شیعه را نگه داشته است. خون فرماندهان جبهه مقاومت، این جبهه را مستحکم‌تر و در مقابل صهیونیست‌ها استوارتر کرده است. ذات صهیونیست‌ها بر اساس ترس و دلهره است و آنان مثل موش می‌مانند.

آغاز ششمین جلسه بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم

دقایقی پیش و با اعلام محمدباقر قالیباف، جلسه علنی نوبت عصر امروز (دوشنبه ۲۹ مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی آغاز شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha